Ika Elmo is in a relationship with Zahir Krunch :DD

haha , wehhwehh . bukan nak menunjuk kea apee . tngk nme aku tu . haa , ELMO tuu . err --' aku bukan nak copycopy org . cuz sebelum nih tergila dekat DOMO , then bile tngk adk aku beli elmo . ehh , comel pulak . ahh ! miyul , bg aku elmo tu ! haha , suka lah dengan elmo . dari kecik . tp tah cmne , boleh lupa pulak . haishh , kenape ELMO ? because , bnyk kenangan dengan elmo . dulu aku ade elmo . haha , buat tido kankan ? bende alah tu mama yg kasi . huwaa , mase 7 tahun boleh hilang pulak elmo tu . menangis i tahuuu --' mane tak sedih , pemberian ibu tuu . bende alah tu jelaa yang leh ingt an aku dekat mama :'( mama , sorry . ain hilang kan elmo tuu . hekhek . :DD


another story , yeayy ! suda taken lah babun --' haha , dengan siape ? kalau kau ade fb , cari lah name Zahir Krunch tu . haa , itu lah dy . xnak tayang muke dy lg kt belog . nnt org kate aku kepoh --' err . dulu mmg bangga kalau ade boyf , tapi sekarang xnak dahh . okayokay ?
thanks for reading :) do like my entry .

semua benda dalam belog pink ini adalah hakmilik NNAZ :)