PELIK ++ FedUP nak mati --'

pelek kt sape ? fedup dengan siape ? ceit --' jangan tanye , sape lagy kalau bukan kaum ADAM :) haishh , ad sesetengah dari kaum adam nih , nak yang PEFECT jea ! nak yang cantek-2 jea , yang comel-2 . tp hati tak tngk . kekadang , ak cakap lah jugak . kaum adam nih bunguk eh ? haha , jangan terase . andand , ad lak yang tengok DUET . wahh , tuh mg xleh blah --' haha . ad pulak ex ak mcm tuh , boleh kate . tiap-2 hari mnx tpp ! fedup siod --' nak jea CEPUK muka beliau . hahahaha ! duedue nih mg ak tak pandang , GOODLUCK , GOODDAY , GOODBYE ! HAHA ! maenmaen dengan aku ? janganjangan , kalau nak maenmaen dengan aku . mesty tahu peraturan dy dulu . haishh . mang lari tajuk betul ak nih --' okayokay , back to da story , let's begin :-

untuk kaum hawa , korang perasan tak ? lelaki kalau nak cari pasangan an , msty dy nak yang perfect . yg sume nye ad lahh . yang cantek , comel , manje , sweet mcm-2 ag ahh kan ? then , bile dy dah dapat . haishh , asew cm nak tumbok jea --' cuz kan , kalau kite abai kan dy . dy kate kite tak syg . kalau kite t'lebih manje . dy kate kite GEDIK . perghh --' menyirap bhaii ! mg xnak kalah gila wehh . nak jea cepukcepuk kau adam yang mcm uh , sebelum dapat beria-2 . bile dah dapat . dy buat kite mcm tuh . ya allah ! sakit nye hati . itu lah dy sikap kaum adam . haishh , sabosabo .  aku memang cakap mcmtuh , tapii . ak xleh hidup tanpe laky . bodoh bukan ??? yeahh --' aku sunyi ! sumpah sunyi . hmm , kekadang kalau keluar , jeles tngk couple-2 yang sweet-2 nih . yaww ! nak menangis rase . hmm , xpe ahh . sabo jea .

act , now . aku tengah cari someone-2 . hmm , sunyi . xde tempat nak bermanje lg . tapi , ramai yang xleh ahan nan pangai aku . ap kes ehh ? hmm , bukan pea . takot kehlangan . tp , bile kite tak layan dy sangat , kite tak amek kesah sal dy sangat or kite tak bape nak mesra or manje nan dy ngat . dy kate kite tak syg dy lah , kite nih bosan lahh . ya allah !! sakit hati , bile aku buat gytu , kate aku gedik lah ap lah . yaww --' siyez buntu . hmm , aku taktahu ahh . aku cepat terase skarang . keje asyek nak nangis jea , harap korng faham :'(
thanks for reading :) do like my entry .

semua benda dalam belog pink ini adalah hakmilik NNAZ :)