PUTERA PUTERI :)

hmm , na cerita kt u allz nieh . putera dengan puteri saya ad prob lahh . adush . mungkin si puteri itu terase dengan gurauan saya atau ? tp suda tanya ama si putera . si putera ckp tak . bukan sbb saya . sbb lain . tp , ap sbb nye ? saya pun taktahu . hmm , saya kesian tngk si putera sedih . so , sy bg nasihat . kalau na bg dy okay . na bg dy rindu . ckp at dy . "............." . ad lah , mne boleh bg tahu . eish . sebok lah u allz nieh . haha , jgn marah yea sayangsayang sekalian :) hee ~ hmm , back to da story . saya rasa . ap yang saya suruh si putera ckp and buat tu dah berjaya . si puteri mule merindui si putera . puteraputera . mane awk ? saya nak bg tahu langkah seterus nyea . saya tak mahu putera dengan puteri saya nieg berkelahi . no no no ! i dun likelike lahh :) okayokay ? haha . sayaa harap putera dengan puteri saya sudah berbaik semula :) awwaww ! sayaa sayang kamu berdue lahh .

puteraputeri , jgn gadogado dah eaea ? ta comel :) 
thanks for reading :) do like my entry .

semua benda dalam belog pink ini adalah hakmilik NNAZ :)